پنجره آبی... همیشه ولی تنها

در گستره ‌ادبیات وموضوعات مهمی دیگر

پنجره آبی... همیشه ولی تنها

در گستره ‌ادبیات وموضوعات مهمی دیگر

مهر سکوت

 بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar20.sub.ir

من به این مهر سکوت  

من به این تاریکی

من به ما

من به فرسوده گی ذهن خودم ، معترضم

که چرا  ؟  شوق آغاز مرا

زخودم دزدیدند ...

به کجا برگردم...

حق برگشتن را 

زتنم دزدیدند

سفر آیینه را هم رنگی نیست

خواب رنگین مرا دزدیدند

زخودمدزدیدند

به کجا برگردم؟؟؟

حق بر گشتن را زتنم دزدیدند

سفر آیینه هم رنگی نیست                            

خواب رنگین مرا دزدیدند 

دزدیدند دزدیدند دزدیدند... 

نظرات 1 + ارسال نظر
وحید سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:20 ب.ظ http://waheed.blogsky.com

واااااای چه زیبا....... ؟؟؟ اینجوری شعر ها رو خیلی دوس دارم..... عالیه.... ادامه بده..... بازم میام.... جونم .... تو هم یه سری به ما بزن..... مرسی..... بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد